Generelt
Download service til nye produktopdateringer
WSP Informatik udsender løbende nye opdateringer til vores programmer, når vi får dem tilrettet fra brugeres inputs. Du kan tilmelde dig produktopdateringerne ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev her. Ved denne tilmelding får du både informationer om ...
Udviklingsplan WSP Informatik 2024
Kære kunder, Vedhæftet finder I vores udviklingsplan. Har du spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at skrive til hotline@wspinformatik.dk Mvh WSP Informatik
MultiGraf Makroer
Her finder du en oversigt over vores MultiGraf makroer. Kontakt hotline@wspinformatik.dk, hvis du gerne vil høre mere. Navn Beskrivelse Annotering af højdekurver Ingen beskrivelse Opret stik fra løs skelbrønd Makroen navngiver stik fra en skel uden ...
Opret forbindelse til WMS/WFS i QGIS
Alle Orbi Insight GIS kunder har en GeoServer, som udstiller deres data i form af WMS og WFS services. WMS/WFS servicen består af URL'en til GeoServeren, efterfulgt af hhv. /wms eller /wfs, fx: https://korsbaekgs.orbiconinformatik.dk/geoserver/wms ...
Informatiks nyhedsbreve ender i SPAM (Outlook guide)
Sådan modtager du altid Informatiks nyheder Oplever du, at dine mails fra informatik ender i SPAM-indbakken, kan dette være en løsning, hvis du anvender Outlook. Du skal først vælge den mail fra newsletter@wspinformatik.dk, som er endt i spam. ...
Ret brugeroplysninger
Ret dine oplysninger Har du skiftet navn eller mail har du mulighed for at rette det her i hjælpecenteret. På den måde kan du stadig se den historik, der har været tilknyttet din gamle mail. Klik på dit profilbillede og vælg derefter "Se Profil" Vælg ...
Hotline tiltag
WSP Informatik har identificeret og introduceret en række retningslinjer, der skal være med til at forbedre den service man oplever som anvendere af Hotline. De er skitseret i nedenstående. Hotline skal være bemandet, så der altid er medarbejdere til ...
Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik
Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...
Hvordan opretter jeg en supportsag gennem hjælpecenteret?
Sådan opretter du en ny ticket i hjælpecenteret Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen. For at oprette en ny ticket, skal du klikke her. Er du logget ind, kan du alternativt også ...
Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?
Se og svar tilbage på dine egne tickets Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os. Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne ...
Hvordan opretter jeg mig som bruger?
Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen. Modtag Mail Kort tid efter vil du modtage en ...
Ny adgangskode
Sådan ændrer du din kode Problemer med login? Skift din kode under profilindstillinger 1. Problemer med at login? Kan du ikke få adgang til din konto, skal du først ind på "Log på"-fanen. Herinde klikker du på "Nulstil", som står midt på siden. ...