Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?
Se og svar tilbage på dine egne tickets
Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os.
Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne supportsager.
Her kan du også åbne en ny sag ved at klikke "Tilføj Anmodning"
Se og svar tilbage på dine kollegers tickets
Tryk på "Team åbnede Anmodninger" knappen for at se alle dine kollegers supportsager hos os.
Har du noget, som du gerne vil tilføje til din kollegas supportsag, kan du gøre det ved at klikke på sagen og derefter på "Svar"-knappen.
Find svar på FAQ
I vores "Vidensbase"-fane finder du svar på FAQ, som fx hvordan man ændrer adgangskode.
Vi vil løbende opdatere denne side, så der også fremgår artikler omkring vores produkter og andre funktioner i hjælpecenteret.
Related Articles
Hvordan opretter jeg en supportsag?
Opret en ny ticket ved at sende en e-mail For at oprette en supportsag kan man sende en e-mail til hotline@wspinformatik.dk Skriv dine spørgsmål eller udfordringer i mailen. Vedhæft også meget gerne billeder, for at give konsulenten bedst indblik i ...
Hvordan opretter jeg mig som bruger?
Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen. Modtag Mail Kort tid efter vil du modtage en ...
Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik
Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...
Informatiks nyhedsbreve ender i SPAM (Outlook guide)
Sådan modtager du altid Informatiks nyheder Oplever du, at dine mails fra informatik ender i SPAM-indbakken, kan dette være en løsning, hvis du anvender Outlook. Du skal først vælge den mail fra newsletter@wspinformatik.dk, som er endt i spam. ...
OPUS PULS - kan ikke udfylde PULS password
Status Workaround Produktversioner OpusPuls kan I øjeblikket ikke åbnes fra Microstation / ArcGIS. Fejlbeskrivelse Man får ikke mulighed for at udfylde sit PULS password når man åbner OPUS PULS via OPUS (ekstra vindue åbner ikke). Workaround ...