Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?

Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?

Se og svar tilbage på dine egne tickets

Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os.
Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne supportsager.



En åben supportsag betyder, en konsulent hurtigst muligt vil svare på din henvendelse.
Klikker du på "Lukket", kan du se dine afsluttede supportsager. Disse kan du åbne op igen ved at klikke ind på sagen og svare på den.
Sager, der er "På hold", afventer hotlinen svar fra dig. Du svarer ved at klikke ind på sagen og derefter på "Svar"-knappen.
 


Se og svar tilbage på dine kollegers tickets


Tryk på "Team" knappen for at se alle dine kollegers supportsager hos os.
Har du noget, som du gerne vil tilføje til din kollegas supportsag, kan du gøre det ved at klikke på sagen og derefter på "Svar"-knappen.

Er du blevet tilføjet som CC på en sag, vil disse sager fremgå under "Sager med mit navn i CC-feltet".
Du kan tilføje et svar på disse supportsager på samme vis, som du svarer tilbage på dine egne tickets.

Find svar på FAQ

I vores "Vidensbase"-fane finder du svar på FAQ, som fx hvordan man ændrer adgangskode.
Vi vil løbende opdatere denne side, så der også fremgår artikler omkring vores produkter og andre funktioner i hjælpecenteret.

    • Related Articles

    • Hvordan opretter jeg en supportsag gennem hjælpecenteret?

      Sådan opretter du en ny ticket i hjælpecenteret Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen. For at oprette en ny ticket, skal du klikke her. Er du logget ind, kan du alternativt også ...
    • Hvordan opretter jeg mig som bruger?

      Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen. Modtag Mail Kort tid efter vil du modtage en ...
    • Kun relevant i Citrix: Hvorfor sker der ikke noget når jeg klikker på en jpg fil i DDG (f. eks fra en brøndrapport)

      Jeg kører SaaS Citrix hos WSP og har et spørgsmål: Q: Der sker ikke noget når jeg klikker på en .jpg fil i "Tilknyttede dokumenter" i DDG. A: Microsoft har ændret i den måde hvormed filer åbnes af et program. Hvis du oplever at der ikke sker noget ...
    • Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik

      Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...
    • Informatiks nyhedsbreve ender i SPAM (Outlook guide)

      Sådan modtager du altid Informatiks nyheder Oplever du, at dine mails fra informatik ender i SPAM-indbakken, kan dette være en løsning, hvis du anvender Outlook. Du skal først vælge den mail fra newsletter@wspinformatik.dk, som er endt i spam. ...