Se og svar tilbage på dine egne tickets
Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os.
Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne supportsager.
En åben supportsag betyder, en konsulent hurtigst muligt vil svare på din henvendelse.
Klikker du på "Lukket", kan du se dine afsluttede supportsager. Disse kan du åbne op igen ved at klikke ind på sagen og svare på den.
Sager, der er "På hold", afventer hotlinen svar fra dig. Du svarer ved at klikke ind på sagen og derefter på "Svar"-knappen.
Se og svar tilbage på dine kollegers tickets
Tryk på "Team" knappen for at se alle dine kollegers supportsager hos os.
Har du noget, som du gerne vil tilføje til din kollegas supportsag, kan du gøre det ved at klikke på sagen og derefter på "Svar"-knappen.
Er du blevet tilføjet som CC på en sag, vil disse sager fremgå under "Sager med mit navn i CC-feltet".
Du kan tilføje et svar på disse supportsager på samme vis, som du svarer tilbage på dine egne tickets.
Find svar på FAQ
I vores "Vidensbase"-fane finder du svar på FAQ, som fx hvordan man ændrer adgangskode.
Vi vil løbende opdatere denne side, så der også fremgår artikler omkring vores produkter og andre funktioner i hjælpecenteret.