Hvordan opretter jeg mig som bruger?

Hvordan opretter jeg mig som bruger?

Sådan opretter du dig som bruger

1. Opret dig selv som bruger

Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne.


Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen.


Modtag Mail
Kort tid efter vil du modtage en bekræftelsesmail, hvor du skal klikke på "ACCEPTER INVITATION".

Udfyld oplysninger
Du vil blive videresendt til vores portal, hvor du skriver din ønskede adgangskode.
Du bliver derefter automatisk logget ind og ført til din profilside, hvor du kan udfylde dine kontaktoplysninger.
Husk at trykke på "Gem" nederst på siden, når du er færdig med at indtaste oplysninger.

Sådan oprettet du en bruger på vores hjælpecenter, hvor du kan holde styr på dine egne og dine kollegers supportsager hos WSP Informatik.
Skulle du mod forventning ikke kunne se dine egne eller kollegers supportsager, kan du kontakte vores support på hotline@wspinformatik.dk

2. Få hjælp til at oprette dig som bruger

Opstår der fejl eller har du brug for hjælp til at oprette dig, kan du kontakte vores support på hotline@wspinformatik.dk.
Vi får dig oprettet rigtigt i systemet, og sender en bekræftelsesmail til dig.
Derefter kan du følge den overstående guide fra "Modtag mail"-punktet.

Opret dig på vores brugerforum

Vi kan med glæde nu meddele, at vi har oprettet brugerforums til INSIGHT, DanDasGraf, DanVandGraf, VarmeGraf og ElGraf!



Tilmeld dig gennem linket her.

Bemærk:
Du vil modtage en mail pr brugerforum, som du tilmelder dig. Dog behøver du kun acceptere invitationen fra én. Når du logger ind vil alle tilmeldte brugerforums være tilgængelige.

    • Related Articles

    • Hvordan opretter jeg en supportsag gennem hjælpecenteret?

      Sådan opretter du en ny ticket i hjælpecenteret Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen. For at oprette en ny ticket, skal du klikke her. Er du logget ind, kan du alternativt også ...
    • Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?

      Se og svar tilbage på dine egne tickets Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os. Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne ...
    • Gem MicroStation designfiler som DXF eller DWG

      Spørgsmål fra bruger:   Hvordan laver jeg en eksport til dgn/dxf, så andre kan få i deres cad? Har forsøgt med Save Fence to File, men det virker ikke. Har kun haft brug for det en enkelt gang, men alligevel. Kan det overhovedet lade sig gøre?     ...
    • Strengen blev ikke genkendt som gyldig Boolean

      Produktversioner  OPUS PLAN 1.1.0.0    Fejlbeskrivelse  Fejl ved connect til database: System.FormatException: Strengen blev ikke genkendt som gyldig Boolean.    Workaround  -    Årsag  IsIgnoreEmptySewerageEndYear i tabellen StdDefaultValues er ...
    • Opret forbindelse til WMS/WFS i QGIS

      Alle Orbi Insight GIS kunder har en GeoServer, som udstiller deres data i form af WMS og WFS services. WMS/WFS servicen består af URL'en til GeoServeren, efterfulgt af hhv. /wms eller /wfs, fx: https://korsbaekgs.orbiconinformatik.dk/geoserver/wms ...