Sådan opretter du en ny ticket i hjælpecenteret
Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen.
For at oprette en ny ticket, skal du klikke her.
Er du logget ind, kan du alternativt også klikke dig ind på "Mit Område"-fanen, hvor du kan klikke på "Tilføj Anmodning"-knappen for at oprette en ny ticket.
Du kommer ind på denne side, hvis du er logget ind:
Hvis du ikke er logget ind, vil der være ekstra felter øverst, hvor du udfylder dine kontaktoplysninger som navn og e-mail.
Skal en anden kollega gøres opmærksom på denne supportsag, kan deres e-mail skrives på ved "CC'er"-feltet.
"Emne"-feltet udfyldes med en kort beskrivelse af problemet eller supportområdet.
I Beskrivelsesfeltet uddybes dette. Her kan du formatere teksten og tilføje billeder, der kan hjælpe os med at give dig hurtigere og bedre support.
Hvis du ikke vil have billeder midt i teksten, kan disse også vedhæftes som filer i bunden på "Vedhæft en fil".
Angiv produktnavnet i "Produkt Navn"-feltet ud fra de tilgængelige produktkategorier.
Kan du ikke finde dit produkt, kan du vælge kategorien "Andet".
For at vi hurtigere kan give dig den bedste support, ville det være en fordel at skrive navnet på produktet og versionen i beskrivelsen eller emnefeltet, hvis du kender disse oplysninger.
Tryk til sidst på "Indsend". Du vil kort tid derefter modtage en bekræftelsese-mail, og vi vil hurtigst muligt svare dig.
Related Articles
Hvordan opretter jeg mig som bruger?
Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen. Modtag Mail Kort tid efter vil du modtage en ...
Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?
Se og svar tilbage på dine egne tickets Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os. Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne ...
Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik
Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...
Opret forbindelse til WMS/WFS i QGIS
Alle Orbi Insight GIS kunder har en GeoServer, som udstiller deres data i form af WMS og WFS services. WMS/WFS servicen består af URL'en til GeoServeren, efterfulgt af hhv. /wms eller /wfs, fx: https://korsbaekgs.orbiconinformatik.dk/geoserver/wms ...
Hvor henter Orbi LER ledningsejer information fra og hvordan holder man det vedlige?
Ledningsejer information Når Orbi LER få en graveforespørgsel ind fra LER.dk’s service er der navn på firmaet, en kontaktperson, adresse, telefonnummer og e-mail. De informationer bliver brugt til plot hovedet på PDF-filen, mail signatur på den mail ...