Hvordan opretter jeg en supportsag gennem hjælpecenteret?

Hvordan opretter jeg en supportsag gennem hjælpecenteret?

Sådan opretter du en ny ticket i hjælpecenteret

Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen.
For at oprette en ny ticket, skal du klikke her.


Er du logget ind, kan du alternativt også klikke dig ind på "Mit Område"-fanen, hvor du kan klikke på "Tilføj Anmodning"-knappen for at oprette en ny ticket.



Du kommer ind på denne side, hvis du er logget ind:

Hvis du ikke er logget ind, vil der være ekstra felter øverst, hvor du udfylder dine kontaktoplysninger som navn og e-mail.

Skal en anden kollega gøres opmærksom på denne supportsag, kan deres e-mail skrives på ved "CC'er"-feltet.

"Emne"-feltet udfyldes med en kort beskrivelse af problemet eller supportområdet.
I Beskrivelsesfeltet uddybes dette. Her kan du formatere teksten og tilføje billeder, der kan hjælpe os med at give dig hurtigere og bedre support.
Hvis du ikke vil have billeder midt i teksten, kan disse også vedhæftes som filer i bunden på "Vedhæft en fil".

Angiv produktnavnet i "Produkt Navn"-feltet ud fra de tilgængelige produktkategorier.
Kan du ikke finde dit produkt, kan du vælge kategorien "Andet".
For at vi hurtigere kan give dig den bedste support, ville det være en fordel at skrive navnet på produktet og versionen i beskrivelsen eller emnefeltet, hvis du kender disse oplysninger.

Tryk til sidst på "Indsend". Du vil kort tid derefter modtage en bekræftelsese-mail, og vi vil hurtigst muligt svare dig.
    • Related Articles

    • Hvordan opretter jeg mig som bruger?

      Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen. Modtag Mail Kort tid efter vil du modtage en ...
    • Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?

      Se og svar tilbage på dine egne tickets Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os. Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne ...
    • Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik

      Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...
    • Kun relevant i Citrix: Hvorfor sker der ikke noget når jeg klikker på en jpg fil i DDG (f. eks fra en brøndrapport)

      Jeg kører SaaS Citrix hos WSP og har et spørgsmål: Q: Der sker ikke noget når jeg klikker på en .jpg fil i "Tilknyttede dokumenter" i DDG. A: Microsoft har ændret i den måde hvormed filer åbnes af et program. Hvis du oplever at der ikke sker noget ...
    • Stik flytter ikke med en flyttet hovedledning

      Er der sat en betydende oprindelse på stikknuderne, flyttes de ikke med en flyttet ledning (Knuder flyttet eller vertex indsat på ledningen). Angivelse af en oprindelse markerer viden om hvor stikket ligger placeret, og det er givet ledningen, der ...