Opret en ny ticket ved at sende en e-mail
Skriv dine spørgsmål eller udfordringer i mailen. Vedhæft også meget gerne billeder, for at give konsulenten bedst indblik i din sag.
VIGTIGT: Skriv hvilket produkt din henvendelse drejer sig om i EMNEFELTET på din email.
Sådan sikrer vi, at din sag bliver tildelt den rette konsulent i første omgang.
Opret en ny ticket via hjælpecenteret
Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen.
For at oprette en ny ticket, skal du klikke her.
Er du logget ind, kan du alternativt også klikke dig ind på "Mit Område"-fanen, hvor du kan klikke på "Tilføj Anmodning"-knappen for at oprette en ny ticket.
Du kommer ind på denne side, hvis du er logget ind:
Hvis du ikke er logget ind, vil der være ekstra felter øverst, hvor du udfylder dine kontaktoplysninger som navn og e-mail.
Skal en anden kollega gøres opmærksom på denne supportsag, kan deres e-mail skrives på ved "CC'er"-feltet.
"Emne"-feltet udfyldes med en kort beskrivelse af problemet eller supportområdet.
I Beskrivelsesfeltet uddybes dette. Her kan du formatere teksten og tilføje billeder, der kan hjælpe os med at give dig hurtigere og bedre support.
Hvis du ikke vil have billeder midt i teksten, kan disse også vedhæftes som filer i bunden på "Vedhæft en fil".
Angiv produktnavnet i "Produkt Navn"-feltet ud fra de tilgængelige produktkategorier.
Kan du ikke finde dit produkt, kan du vælge kategorien "Andet".
For at vi hurtigere kan give dig den bedste support, ville det være en fordel at skrive navnet på produktet og versionen i beskrivelsen eller emnefeltet, hvis du kender disse oplysninger.
Tryk til sidst på "Indsend". Du vil kort tid derefter modtage en bekræftelsese-mail, og vi vil hurtigst muligt svare dig.