Hotline tiltag

Hotline tiltag

WSP Informatik har identificeret og introduceret en række retningslinjer, der skal være med til at forbedre den service man oplever som anvendere af Hotline.
De er skitseret i nedenstående.

  1. Hotline skal være bemandet, så der altid er medarbejdere til at tage telefonen
  2. Måling på antal tildelte henvendelser per konsulent skal bruges aktivt til at fordele henvendelser
  3. Den første halve time der bruges på fejlfinding er altid gratis
    1. Hvis fejlfinding tager mere end 30 min, skal kunden gøres opmærksom på dette og der skal aftales næste skridt
  4. Definitionen af Service requests (konsulentydelser) og Incidents (uden beregning via supportaftale) er blevet tydeliggjort ved at sidstnævnte er, når et problem skyldes WSP Informatik software/installation
  5. Prioritering af Incident henvendelser er skærpet og der er lavet målsætninger
    1. P1 skal håndteres med det samme (max 1 ad gangen pr. konsulent)
    2. P2 skal løses indenfor 2 arbejdsdage
    3. P3 skal løses indenfor 5 arbejdsdage
  6. Besvarelse af henvendelser
    1. Opkald skal afstemmes indenfor 2 timer
    2. Henvendelser i Hotline skal besvares med tidsestimat indenfor 1 døgn

    • Related Articles

    • Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik

      Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...
    • Se hvad man har sendt ind i forhold til LER 2.0

      Hvis man som ledningsejer gerne vil se hvad man har sendt ind, er det muligt at gøre det i Orbi LER eller LER.dk. I Orbi LER (https://hotline.wspinformatik.dk/portal/da/kb/articles/orbiler-beskrivelse#Forklaring_p%C3%A5_felter), det data skal dog ...
    • Hvordan opretter jeg mig som bruger?

      Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på "Tilmeld"-knappen. Modtag Mail Kort tid efter vil du modtage en ...
    • Orbi Insight - Tips og hjælp til tablet og smartphone

      Tips og hjælp til Orbi INSIGHT på tablet og smartphone WSP Informatik Hotline Hvis du har brug for hjælp med Orbi Insight, kan du kontakte vores hotline på: E-mail: hotline@wspinformatik.dk Tlf.: +45 87 38 61 61 Opret en genvejsknap til Orbi Insight ...
    • Problemer med at anvende Access i Office 2013 og Office 2016

      Hvis du anvender Microsoft Office 2013 eller Office 2016, kan du opleve problemer med at anvende Access sammen med DanDasGraf og DanVandGraf. Problemet eksisterede kun kortvarigt i Office 365. Microsoft udsendte den 14. december 2021 ...