Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik

Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik

Guide til at kontakte WSP Informatik

WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder:

1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com

Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig.
Denne sag bliver tildelt en tilgængelige konsulent, der besidder viden indenfor området, så du får svar hurtigst muligt.

2. Opret en ticket i hjælpecenteret

Se denne guide, der informerer om, hvordan man opretter en sag i WSP Informatiks hjælpecenter.
Her kan du se alle de henvendelser, som du har lavet til vores hotline, mens du har været oprettet som bruger på hjælpecenteret.

3. Ring til hotline

Har du brug for akut hjælp kan du ringe til vores hotline på: +45 87 38 61 61
Hotlinens åbningstider:
Mandag - Torsdag
8.00-16.00
Fredag
8.00-15.00
Vi holder lukket i weekenden og helligdage.

Svar fra hotline

Din sag bliver oprettet med et sagsnummer i vores system: [## xxxx ##]
Når du får en mail retur med svar eller opfølgende spørgsmål fra vores hotlinekonsulenter, vil dette sagsnummer stå i mailens emnefelt.

Ingen af tegnene markeret med fed skrift må fjernes fra emnefeltet, når du sender dit svar.
Det bliver oprettet en ny sag, hvis du fjerner det eksisterende sagsnummer fra emnefeltet.

For at beholde dit svar indenfor samme sag, bedes du derfor beholde det eksisterende sagsnummer i emnefeltet, når du svarer tilbage på vores mails.

Kontakt aldrig en konsulent direkte

Kontakter du en konsulent ved at skrive direkte til deres personlige e-mail, risikerer du, at din henvendelse bliver glemt.
I en personlige mail-indbakke kan din henvendelse forsvinde blandt mange andre typer af mails, hvilket kan resultere i, at du ikke får en løsning på dit problem.
En konsulent kan også være på ferie eller af anden grund ikke tilgængelig. Dette vil igen betyde, at du kan vente i længere tid, før du får svar på din sag.

Kontakt derfor altid WSP Informatik gennem en af de tre noterede metoder i denne guide.
Skriv gerne "Att. konsulent-navn", hvis du vil henvende dig til en specifik konsulent, når du skriver til hotlinen.

På forhånd tak!

    • Related Articles

    • Orbi Insight - Tips og hjælp til tablet og smartphone

      Tips og hjælp til Orbi INSIGHT på tablet og smartphone WSP Informatik Hotline Hvis du har brug for hjælp med Orbi Insight, kan du kontakte vores hotline på: E-mail: hotline@wspinformatik.dk Tlf.: +45 87 38 61 61 Opret en genvejsknap til Orbi Insight ...
    • Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?

      Se og svar tilbage på dine egne tickets Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os. Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne ...
    • Hvordan opretter jeg en supportsag gennem hjælpecenteret?

      Sådan opretter du en ny ticket i hjælpecenteret Lige meget hvor du er på vores hjælpecenter, kan du nederst på siden finde "Indsend en Anmodning"-knappen. For at oprette en ny ticket, skal du klikke her. Er du logget ind, kan du alternativt også ...
    • Begræns notifikationer fra brugerforums

      Når du har tilmeldt dig brugerforums kan du opleve, at der bliver sendt mange notifikationer. Du kan selv vælge, hvilke du gerne vil modtage. Log først ind på Informatik Forums: https://connect.zoho.eu/client/informatik-forum/myfeed I øverste højre ...
    • Hvordan opretter jeg mig som bruger?

      Sådan opretter du dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger 2. Få hjælp til at oprette dig som bruger 1. Opret dig selv som bruger Klik på "Tilmeld"-fanen øverst i højre hjørne. Du udfylder derefter dit fulde navn og e-mail i felterne og trykker på ...