WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder:
Denne sag bliver tildelt en tilgængelige konsulent, der besidder viden indenfor området, så du får svar hurtigst muligt.
2. Opret en ticket i hjælpecenteret
Se
denne guide, der informerer om, hvordan man opretter en sag i WSP Informatiks hjælpecenter.
Her kan du se alle de henvendelser, som du har lavet til vores hotline, mens du har været oprettet som bruger på hjælpecenteret.
3. Ring til hotline
Har du brug for akut hjælp kan du ringe til vores hotline på: +45 87 38 61 61
Hotlinens åbningstider:
Mandag - Torsdag | 8.00-16.00 |
Fredag | 8.00-15.00
|
Vi holder lukket i weekenden og helligdage.
Svar fra hotline
Din sag bliver oprettet med et sagsnummer i vores system: [## xxxx ##]
Når du får en mail retur med svar eller opfølgende spørgsmål fra vores hotlinekonsulenter, vil dette sagsnummer stå i mailens emnefelt.
Ingen af tegnene markeret med fed skrift må fjernes fra emnefeltet, når du sender dit svar.
Det bliver oprettet en ny sag, hvis du fjerner det eksisterende sagsnummer fra emnefeltet.
For at beholde dit svar indenfor samme sag, bedes du derfor beholde det eksisterende sagsnummer i emnefeltet, når du svarer tilbage på vores mails.
Kontakt aldrig en konsulent direkte
Kontakter du en konsulent ved at skrive direkte til deres personlige e-mail, risikerer du, at din henvendelse bliver glemt.
I en personlige mail-indbakke kan din henvendelse forsvinde blandt mange andre typer af mails, hvilket kan resultere i, at du ikke får en løsning på dit problem.
En konsulent kan også være på ferie eller af anden grund ikke tilgængelig. Dette vil igen betyde, at du kan vente i længere tid, før du får svar på din sag.
Kontakt derfor altid WSP Informatik gennem en af de tre noterede metoder i denne guide.
Skriv gerne "Att. konsulent-navn", hvis du vil henvende dig til en specifik konsulent, når du skriver til hotlinen.
På forhånd tak!