Hvis du har brug for hjælp med Orbi Insight, kan du kontakte vores hotline på:
Tlf.: +45 87 38 61 61
Opret en genvejsknap til Orbi Insight
Tilføj en genvej til Orbi Insight Opgaver på din iPad eller iPhone hjemmeskærm
- Åben Orbi Insight Opgaver appen i en Safari browser: https://opgaveapp.orbiconinformatik.dk/
- Klik på knappen i browseren.
- Vælg ”Føj til hjemmeskærm”:
- Klik på ”Tilføj”:
- Nu har du en knap på din hjemmeskærm, som du kan klikke på for at åbne Orbi Insight Opgaver.
Tilføj en genvej til Orbi Insight Opgaver på din Android tablet/smartphone eller PC-skrivebord
- Åben Orbi Insight Opgaver appen i en Chrome browser: https://opgaveapp.orbiconinformatik.dk/
- Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne af browseren.
- Vælg ”Flere værktøjer”.
- Vælg herefter ”Opret genvej…”:
- Klik på ”Opret”:
- Nu har du en knap på dit skrivebord, som du kan klikke på for at åbne Orbi Insight Opgaver.
Ryd browserdata efter ny release af Orbi Insight
Slet historik og websteddata i Safari på iPhone eller iPad
- Åben indstillingeScroll ned til ”Safari” i panelet (til venstre på iPad) og klik på denne:
- Scroll
ned til ”Safari” i panelet (til venstre på iPad) og klik på denne:
- Scroll nu ned til på siden (i fanen til højre på iPad) indtil du finder ”Ryd historik og websitedata” og klik på denne:
- Genopfrisk dit browser-vindue.
Ryd browserdata i Google Chrome browser (på PC eller smartphone)
- Klik på de tre prikker i øverste højre hjørne i din Chrome browser:
- Vælg ”Historik” fra menuen:
- Klik herefter på ”Ryd browserdata”:
- Sæt kryds udfor ”Billeder og filer, der er gemt i cache” og klik på ”Ryd data”:
- Genopfrisk dit browser-vindue.
Giv Insight adgang til din lokation
Giv Chrome/Edge adgang til din lokation
- Når du åbner https://opgaveapp.orbiconinformatik.dk/ bliver du bedt om tilladelse til at Insight må bruge din lokation.
- Hvis Insight ikke har adgang til din lokation vil du få følgende fejl.
- Hvis du har blokeret for at Insight kan bruge din lokation og ønsker at ændre dit valg, kan du i browserens adresselinjes højre hjørne klikke på markøren som vist nedenfor.
- Klikkes på ovenstående markør har du nedenstående valgmuligheder til at ændre dit valg.
Giv Safari og iPhone eller iPad adgang til din location
- Når du åbner https://opgaveapp.orbiconinformatik.dk/ bliver du bedt om tilladelse til at Insight må bruge din lokation.
- Hvis Insight ikke har adgang til din lokation vil du få følgende fejl.
- Hvis du har blokeret for at Insight kan bruge din lokation og ønsker at ændre dit valg, kan du genfriske Insight siden og du vil blive spurgt igen. (dette gøres ved at trække ned i siden med en finger og slippe igen).
- Hvis der stadig ikke er adgang til din lokalitet, skal du gå til ”Indstillinger” og klikke på ”Safari” se nedenfor:
- Herefter scroller du ned til du finder ”Lokalitet” se nedenfor:
- Her har du følgende valgmuligheder, sørg for der ikke er valgt ”afvis”:
- Hvis der stadig ikke er adgang til din lokalitet, kan skal du gå til ”Indstillinger” og klikke på ”Anonymitet” se nedenfor:
- Sørg for at ”Lokaltjenester” er sat til ”til” se nedenfor:
- Her kan du også sikre dig at lokalitetstjenester kan tilgås ved brug af ”Safari” appen se nedenfor: