Microsoft Security patch opdatering fra 14.11 kan blokerer for Access ODBC

Microsoft Security patch opdatering fra 14.11 kan blokerer for Access ODBC

Produktversioner 

DanDasGraf i Mircrostation 

 

Fejlbeskrivelse 

Hvordan oplever brugeren fejlen? Brugerne har installeret Microsoft Security patch opdatering fra 14.11 

 

Hvordan kan fejlen reproduceres?  

Hvordan ses fejlen i log-filer etc.?w 

 

Workaround 

Hvordan kan brugeren komme videre på trods af fejlen? Indtil videre kan det hjælpe at fjerne den patch igen. 

 

Årsag 

Hvad er den grundlæggende årsag til fejlen? 

 

Løsning 

Hvordan kan problemet løses? 

 

Fejl fra opdatering 12/11 

The issue was introduced on November 12, 2019 via the following patch updates for MSI builds: 

Office 2010: Description of the security update for Office 2010: November 12, 2019 (KB4484127) 
Office 2013: Description of the security update for Office 2013: November 12, 2019 (KB4484119) 
Office 2016: Description of the security update for Office 2016: November 12, 2019 (KB4484113) 
Office 2016: November 12, 2019, update for Office 2016 (KB3085368) 

 

Mangler Windows opdatering 

 

 


    • Related Articles

    • Problemer med at anvende Access i Office 2013 og Office 2016

      Hvis du anvender Microsoft Office 2013 eller Office 2016, kan du opleve problemer med at anvende Access sammen med DanDasGraf og DanVandGraf. Problemet eksisterede kun kortvarigt i Office 365. Microsoft udsendte den 14. december 2021 ...
    • ODBC forbindelse oprettet med test(succes) - men IV og OPUS melder om odbc fejl

      Produktbeskrivelse OPUS4 InfoVision 2018 per 2019-09-23 (18.3.5) Fejlbeskrivelse  Hvordan oplever brugeren fejlen?  Ved opstart af IV eller OPUS melders der fejl om forbindelse til ODBC.     Hvordan kan fejlen reproduceres?  Lav en 32-bit ODBC data ...
    • OPUS PULS - kan ikke udfylde PULS password

      Status  Workaround  Produktversioner  OpusPuls kan I øjeblikket ikke åbnes fra Microstation / ArcGIS.  Fejlbeskrivelse  Man får ikke mulighed for at udfylde sit PULS password når man åbner OPUS PULS via OPUS (ekstra vindue åbner ikke).  Workaround  ...
    • Hvad kan jeg på WSP Informatiks portal?

      Se og svar tilbage på dine egne tickets Når du er logget ind som bruger, kan du se alle igangværende og lukkede supportsager, som du har hos os. Dette finder du under "Mit Område"-fanen, hvor du bliver mødt af en oversigt over alle dine åbne ...
    • Sådan får du hurtigst hjælp fra WSP Informatik

      Guide til at kontakte WSP Informatik WSP Informatik kan kontaktes på følgende måder: 1. Send en mail til hotline@wspinformatik.com Sender du en mail til hotline@wspinformatik.com bliver der automatisk oprettet en sag (ticket) for dig. Denne sag ...